Kan det bli bättre?

Var upp i tid idag å tränade spinning och core, sen solning!
Fick besök av Isabell en sväng då hon hämtade sina presenter hon fick av oss när hon fyllde år.. för en månad sen ;) Ett stycke stjärtlapp (asspatch) och en rötjutare!
Snabbt ner på stada, gömde mitt ugly tryne bakom strora brills när jag postade... post.

Hela eftermiddagen har jag spenderat på terassen. Så jäkla hett, så jäkla mysigt! Låg i bikini, hetta!
Carro kom å hängde, vi köpte glass, mums! Toppen-dag!
Tip-top, nostalgi! Hur goda är dom inte?! Man kan ju fråga sej varför dom tog bort dom ur sortimentet så länge... grr. Efter mycket övertalning fick vi hit Elin till terassen, heppåre!
Nu är solen för låg och jag är lite slut i kroppen... sådär mysigt man blir efter en dag i solen! Jag är så glad att det är soligt å fint! Allt känns mycke bättre då!

Har jag nämnt att jag varit i solen idag...?

PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

liiite avis är jag på din jääkligt stora terass! jag ser framför mig.. du och carro i varsin solstol MED mjuka dynor och sånadär reglerbara armstöd, en varsin drink(eller glass) i handen och stroppiga solhattar och en tjänare i bakgrunden. var det exakt så det var eller är jag ute och cyklar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback