Måndag, kylskåp och terrier...

Tjoho!
Idag har jag minsann varit på skolan. Vi hade en märkligt "föreläsning" idag. Video-föreläsning med La Salle, Spain! Utbytesstudenter som satt och vinkade på oss och vi vinkade glatt tillbaka in i kameran... haha. Ja, se dagens elektronik. Heeet Göteborgare var där i Spanien och vinkade till oss, frågade om vädret och sådär, hemlängtan måntro? PAX säger jag bara!
Under videoföreläsningen så får jag såklart hostattack på hostattck... pinsamt! Fredrik uppmärksammade även att det blev störningar på bilden varje gång jag hostade... inte cool!

Efter "föreläsningen" gick vi iaf och gjorde ett grupparbete (de som var där från vår pluggrupp vill säga, hur svårt kan det vara att ta sej dit?! Jag blir så matt!). När vi kommer ut från ett litet gupprum i bilioteket så fnittrar vi girls till iaf och Carro ska försöka få oss att dämpa oss varpå hon kläcker den hysteriskt skojjiga kommentaren:
"Ssschh (hjyss-ljud), vi är i ett kylskåp!"  HAHAHA! Tjejen menar ju ett bibliotek men hon har liksom inte alltid alla chips i skålen... If you know what I mean... ;)

Sen vart det återigen en promenad idag, våren är här! (nästan iaf) Idag var det Perra som fick äran to take me out for a walk. Han är inte världens kortaste människa heller (spelar inte i samma liga som lång-Stefan, men ändå...) och jag pinnar på som attan med mina små-ben bredvid honom. Han tyckte tom. att det gick lite väl snabbt ibland (kan tolkas på 2 sätt mr. P... haha). "Du är som en liten terrier", säger han om mej. Hmm, ska man ta det som en komplimang? Ja, det tror jag, kör på det!

Nu sitter jag i soffan med den åååå så förkylda Josse, slemslem, host och röda ögon, stackars! Går inte att jämföra med min finish på förkylningen, hon är faktiskt riktigt illa däran. Har providat henne med muffins, blodgrape och pasta nu iaf så hon verkar lite piggare...

Nu ska jag slå en drill och förbereda mej för Prison Break, har missat för mycket så jag måste nog få en update av fröken J. Varför är Prison Break och 100 höjdare samtidigt? Jag blir bitter!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi, carro är söt och roli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback