Men tror du inte...

...att jag försov mej imorde då?! Joråsatte...
Skulle träffa Carro och Fredrik utanför min port kl 08.10 och 08.10 väcks jag av att Carro ringer, gah, panik!!!
Snabb som man är står jag utanför porten 08.17, puh! Var kanske inte min piffigaste hour... haha!
Picknick på föreläsningen var ju inte helt fel i alla fall, jag å Carro leker ugly people...
Sen vart det solning, snart är jag sommartjusig! Kanske inte riktigt redo för beach 2007 men man kan ju inte få allt.

De tre gringos, jag, Elin å Carro blev iaf bjudna på middag hemma hos Jon ikväll, trevligt värre! Vem hade kunnat ana att man kan umgås utan TV? Gick finemang iaf!

Samtal om sommaren...
Charter vs. Roskilde?
Paraplydrinkar vs. lera?
HAHA, enkelt val enligt mej. MÅSTE fasiken lägga undan pengar i sommar så vi tre gringos kan åka på en galen charter (Sorry, Roskilde...) i slutet på sommaren! LÄNGTAR ihjäl mej!
Känns skönt att sommarjobb är kirrat iaf, 28 Maj böjar man slita med mina favvo-inköpskarlar! hihi

Nu ska jag gosa ner mej på rktigt och drömma mej bort till Greklands förtrollande värld! Kalispera Malaka!

Pussenpussen

Kommentarer
Postat av: carro

picknick är väl för härligt! nästa gång kanske vi kan få lånbytas med snyggingarna? haha

Postat av: Stefan

Paraplydrink!!! Bra skit!!! =oP

2007-03-08 @ 16:59:43
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: leila

ååh sol bad parapldrinkar (och ignorerea sluskiga turkar)hräligt .det vore nått! tills vidar efår vi låssas i solariet och på slick=)

2007-03-08 @ 17:50:10
URL: http://www.leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback