Musik-lista

1. Hur mår du idag?
Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss (Bob hund)

2. Kommer du komma långt i livet?
Fröken svår (Lars Winnerbäck)

3. Hur ser dina vänner dig?
Good song (Salem al fakir)

4. Kommer du gifta dig?
Just idag är jag stark (Kenta)

5. Vad är ditt livs themesong?
Arrest me 'til it hurts (Deportees)

6. Vad e ditt livshistoria?
Nöjd (Veronica Maggio)

7. Hur är skolan för dig?
Fria vägar ut (Lars Winnerbäck)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Flyg vilda fågel (Lisa Ekdahl)

9. Hur kommer imorgon vara?
Hurt (Johnny Cash)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Små onda jävlar (Lisa Ekdahl)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
En svår och jobbig grej (Lars Winnerbäck)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Gloomy sunday (Heather Nova)

13. Hur är det med ditt liv?
Who will save your soul (Jewel ft.Jason Mraz)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Kom ihåg mig (Lars Winnerbäck)

15. Hur ser världen på dig?
Rock this party (Bob Sinclair)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Oh, very young (Cat Stevens)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
I samma bil (Bo Kaspers orkester)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
My secret (Anna Ternheim)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Dream on (Robyn & Ola Salo)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
U and your hand (Pink)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Havanna mamma (Veronica Maggio)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Fix you (Coldplay)
samt
Still Crazy (Paulo Nutini)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Storstadskvinnor faller ner och dör (Raymond & Maria)

24. Vad är några tips till mig?
What goes around comes around (Justin Timberlake)

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
The memory remains (Metallica ft. Marianne Faithful)

26. Vad är min danssång?
PATT - party all the time (Sharam)

Apu apu! Kämpigare än vad jag trodde det skulle bli... särskilt eftersom jag bara orkade använda mej av låtarna från min plugg-playlist... but anyway...

PUSS


Kommentarer
Postat av: jessica

vicken svår lista..vet inte om jag törs mig på dendär alltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback