Söndag!

Hejje!
Igår var en lyckad utekväll!
Först förferre här, sen var vi på bocken, jag drack en caprinha (stavas hur?), var hur gott som helst! Jag är pankare än luffarna men lyxade med en drink ändå... mumma! Sedan gick vi på Heartbreak, vi dansade som dårar! Så skoj att Sofia var här. Jag fick en hel öl uthälld på mej (med flit) av en ugly subba... det var mindre lyckat men jag är inte bitter! Hihi...

Idag åkte vi piggisar, jag, Sofia och Carro, till Valbo och strosade runt lite. Måste ju ändå vara guide när man har fin-främmande från Sundsvall.
Hey! Varför säger man främmande egentligen? Mycket märkligt... hon är ju inte främmande, gah! Blev alltid irriterad på mina päron när dom sa så när jag var liten och nu gör jag samma sak!

Måste börja pensionsspara...

Kommentarer
Postat av: Perra

Det va en skoj fest varje fall ;)

2007-03-07 @ 15:17:48
Postat av: Stefan

gaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!! =OD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback