Underbara vårdag!

Har varit ledig idag, grymt skönt!
Ändå klev jag upp 9.00, mötte Perra 10 och gick på långprommis i 1 ½ timme! HA! Blivit flitigt med promenader nu, me like! Han har blivit min nya bästis eftersom han gissade min vikt på 45 kg (inte seriöst) och sen 53 kg! PUSS på dej!

Sedan var jag hem å "piffade" mej, Elin kom med tåget och vi lunchade på stan med kaffe-sugna Carro och Leila. Otroligt skoj hade vi på Java, minns inte allt vi garvade åt men kulkul I tell ya! ;)
Sen blev det att gå i affärer och tråna efter allt vi inte har råd med... Dumma regering, ge oss pengar! Studenter lever på lite och absolut ingenting! Hittade iaf en kjol för 90 spänn som jag ska shoppa lös på... snart snart..

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat hos Elin, tv-tittande, resor-spanande och Desperate! Hur bra är dom inte?! Hata Edie! Fast jag måste erkänna att hon är lite ball...
OJ, sicken kort resumé på en dag som känts lång, skön, vettig, vårig och toppen!

Nu ska jag göra mina nattritualer... seinfeld, scrubs, satc, internet-surfande, 2½ män och förhoppningsvis lyckas jag återigen somna till simpsons. Vore sjukt skönt, har föreläsning imorgon 8.30! Varför så tidigt kan man ju undra... menmen...

Go natt och PUSS!

Ps. Solbrillor is da shit! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback