Bullar! (uttalas Böllah!)

Mums!
Mina grannar är väl för söta!
Dom har stått hela dagen och bakat. Resultatet: 119 bullar och två limpor morots-bröd.
Fick men en morots-macka med ost och 3 bullar. På mätt mage sitter glatt huvud! Tack Hanna och Thomas!
Fast mitt huvud är inte så glatt längre... bara uttråkat och trött!
Skulle kunna somna på bumsen men jag har tvätt i maskinen som bara far runt runt som jag väntar på... Och det är fasiken sista gången jag tvättar en torsdagskväll! Det är ju bara skit på TVn! Vålds-torsdag! Mardröms-torsdag! Filmer med våld, Efterlyst å bara allmänt skit... inget att gö. Plugga kan jag inte heller, är för trött!
Men nu vara mycke gnäll på den här jäntan! Skärpning!

5 minuter kvar... låååånga 5 minuter.... Mina kläder ger mej huvudvärk... inte dom i maskinen, dom på kroppen... för hysteriskt möster för en trött tjej som mej...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback