Fullspäckat schema!

Herremingeeee! Varenda dag ska det göras något!
Jag ska flänga fram och tillbaka till Sundsvall, massa plugg står på schemat och mitt i all skit ska man även försöka hitta tid till hårklippning, tvättstuga, städ och packning! Det är helt sjukt vad jag längtar efter sommaren nu!
Jag vill jobba och när man kommer hem kan man liksom helt koppla bort hjärnan och göra saker man faktiskt tycker är skoj!
Hursomhelst så jobbade jag igår natt, det var faktiskt roligt! Fett nice!
Nej, här kan man ju inte sitta å blogga som en tok, måste ju plugga vidare! Ge respons på Carros vackra ord etc.

Lägger in två bilder på mej och Carro och vår gemensamma vän Robertson!

  Carro och mr. Robertson!


  Jag och mr. Robertson!

Bilderna är självklart stulna från Carro! Där finns även fler bilder att tillgå från Onsdag och Fredag!

Puss


Uppdatering!
Ja, jag ser lite lätt sajko ut på bilden, det kan int hjälpas! Skyller allt på busen Robertson!


Kommentarer
Postat av: carro

lille robertson! han är för härlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback