I´m a loser baby...

Jag kan inte uppdatera bloggen! Viljan finns, jag lovar! Men internet finns inte, grr!
Har ju flyttat till ny lägenhet på söööööööööder vettu. Fint ska det va, på söder ska man bo! Men inget internet är fixat ännu... ska jag vara helt ärlig så är inte heller el eller hemförsäkring fixat heller! Gah! Måste skärpa till mej!
Mycket bus har hänt i alla fall... En hysteriskt skoj utekväll som restulterade i skojjigt tok! Haha...
Lille Boll!
Eh.. var det allt? haha, ja, jag tror det så jag ljög tydligen när jag sa att mycket bus har hänt. Jo, just ja! Jag träffade dyngrak och hennes kompis på sista april, det var en spännande upplevelse!

Nu är jag i underbara sundsvall och ska väl snajsa ordning mej för en utekväll med damerna. Tror dock att uppslutningen kommer att bli sådär. Men syster är ju i alla fall här så hon och jag ska nog i alla fall slå klackarna i taket! Weeee, jag ska ha klackar!

Peace out sistah!

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

lille boll! han är för go!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback