Jobb å jobb å jobb

Har varit i sundsvall och jobbat nu i tred dagar, apu apu.
Åkte tillbaka till gävle igår med MIN Emma, fett nice! Dancing queens i bilen och sen på krogen!
Ikväll ska jag jobba också.... och imorgon och hela nästa vecka, damn! Give me cash!

Min mage kurrar! Kan Emma komma ut ur duschen nån gång? Jag vill och bli fräsch! Brunch på stada nästa!

Tar med mej datorn till Sundsvall nu när jag ska vara där hela sommaren... men jag vet inte hur mycket bloggning det blir. Man kan ju trots allt hitta på skojjigare saker än så på las sommros del solos! (den soliga sommaren på annie-spanska) 

Puss och tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Meen bejbi, vars tog det fina inlägget vägen tro..

2007-05-28 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback