Märkliga väder!

Åska, regn, solsken, blåst... jag är förvirrad!
Idag har jag å Carro varit flitiga som få! Suttit i ett överbefolkat bibliotek hela dagen (nästan!) och skrivit klart hemtentan och diverse annat trams. Imorgon ska den in så på kvällningen blir det firning av! (fin böjning av att fira...) Kanske med lite Robetsson? Vad säger ni damer?
Det vankas iaf bartömning på Slick city... Det "stänger" för säsongen och tar på torsdag fart igen med sommarnamnet Sun city... mycket originellt av dom om jag får säga...
Nu är jag precis hemkommen efter ett besök hos Josse (och Marina, men hon var inte hemma) i min gamla lägenhet och vi passade på att ta en härlig trask!
Ikväll vankas det desperate! Me like!
Kanske ska man ta sej ett härligt fotbad och invänta mörkret... och desperate!

Grattis mormor! (som att hon läser det här... men jaja, det är ju tanken som räknas! right...?)

Puss! (och kaka till dej min bästa hingst!)

Kommentarer
Postat av: carro

äsch skicka ett mail till mormor :)

Postat av: Marina

Tjoho tjejen!
Skoj att du kolla förbi oss...du mååååste komma åter när jag e tebax i stan!:)
Well, i svallo o slava för godisfödan;)
Mången kramen på du!

2007-05-16 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback