Olagligt internet... hoho

Lyckas surfa på nån grannes internet nu, har inte funkat förut... hmm, men jag gnäller inte! nej, det är toppen!

Så... jag var i sundsvall i helgen...
Mys-kväll i fredags med min bästa gravida Åsa, HEJ BEBIS! =) Hårfärgning (inte jag) och jordgubbar, mums!
Hann med å kika in på oscar och säga hej till brorsan (inte på riktigt) och lite annat löst folk också... alltså nyktert och tidigt på kvällen.

På lördagen däremot var det andra bullar! hehe
Först plockades den förlorade, efterlängtade syrran upp på tågstationen. Hon var vacker som en dag!
Vi träffade girlsen på kvällen för tacos och läsk! Jag och syrran och min söta Linda (nr. 2) var glá i läsken! hihi
Det var förvånansvärt skoj på Oscar, dans och gartis cider! Hey, otippat!
Hur kvällen sedan avslutades kan dock diskuteras... men va fan! Det kanske inte var det smartaste draget... men it was goooooooood!

Igår blev det grillning och mys hos pappsen! Jag, syster och syster, mams, paps, farmor och mormor.
Har även fått reda på att jag ska få en kusin! Skojskoj! Hoppas allt går bra!

Nu ska här ätas en andra portion av makaroner och bacon! Mums!
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda läskarn

Hej syster! Det var mig en rrrrolig helg, nu går snart lasset till Skåne och jag hoppas jag o pappsen åker in i Gefle en sväng, men det är osäkert. Det blir ju lång körning... Ha de najs med kidsen! Kram

2007-05-08 @ 11:00:46
Postat av: Stefan

Nämen, fick du ligga???? ;oP

Postat av: Lina

Åsa, f.d ICA Meny numera Menigo Åsa? Är hon gravid, va kul! Hälsa det, inte att hon är gravid för det vet hon ju, utan att jag tycker det är kul! =)

2007-05-09 @ 22:40:45
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback