Slut...

Det är praktiken som gör att bloggen inte uppdateras så flitigt... sorry...
Men imorgon är sista dagen iaf... skönt, oskönt... har inte bestämt mej.
Plugga borde jag... bloggar gör jag. Carro ska komma förbi sen, då brukar det bli bättre med pluggeriet, vi peppar lixom varandra! Vår Fia far till Bali! muahhahaaaa

Igår fick jag besök av min gamla sambo Josse, honär lika söt som vanligt! Tycker lite synd om henne när det är så tomt i vår gamla lägenhet så det ekar på riktigt! Men hon kikade in här igår också, liksom Hanna och Elin! =) Jag hade varit flitig och invigt ugnen så muffins stog på bordet, uppskattat!
Ikväll ska mina bästa grannar Hanna och Thomas baka bullar så det står härliga till så jag ska knacka på där lite senare å mumsa! Tjänster å gentjänster... hihi

Nu ka jag klä på mej nå gammalt, allt annat ligger på golvet å väntar på tvättstugeri!

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

fia har kul på bali, som vanligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback