Upprepning...

Jobb jobb jobb...

Herreguuu, va jag sliter! Dagens sanning! Men jag tänker inte gnälla, penga-pilsk som man är!
Härlig att sitta vid en dator... hmm, vad säger jag? Jag sitter ju vid en dator flera timmar om dagen! Men det är så stressigt så man hinner inte ens ut på internet å glutta... inte ens en sväng!
Nu är jag iaf hemma hos pappsen och bakar rosmarin-grissinis till konfirmationsfirandet som äger rum på söndag. Då har jag även lovat att fixa hår på två bruttor samt göra 2 pajjer och självklart en fetaost-dip till grissinisarna. Jag är störd... jag vet... eller bara snäll.... GAH! En söndag lixom! Men vill ju kanske hitta på nåt på lördagen också? Tänkte jag inte på det?! Men men... Vart ska sleven vara om inte i grytan?! Haha
Nu ska jag uppdatera mig i alla blogg-världar och diverse annat internet-stuff som jag ligger efter med. Shopping-nyheter och annat skojs!

Puss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback