Jag blir så förtvivlad!

Jag borde inte få kolla på Grey's... Jag blir ju så ledsen jämt, JÄMT efteråt! Jag var ju så glad innan liksom när man kollade på Bonde söker fru. Lena och Fredrik är ju så mysiga! Jag blir alldeles varm i hela kroppen! Nädu, nu ska jag maila nån TV-chef som ska se till att Grey's startar 20.00 och Bönderna 21.00 så man kan lägga sig alldeles lycklig! Fast nu är ju Grey's "slut"... Typiskt! Men det kan ju vara en idé till nästa säsong.

[Bild: Fredrik]  KÄRLEK  [Bild: Lena Granström]

                                                          vs.

                                                 HJÄRTEKROSS



Det är ett jäkla galejj här i huset nu, tur att man inte ska upp tidigt, puh! En som ska upp tidigt är däremot Carro, hon är väldans arg på grannarna må jag säga...


Carro säger:

kan vi slå dom?

Annie - annieds.blogg.se säger:

JAO, KLOCKAN ÄR JU SNART HALV 12 SÅ... JA

Annie - annieds.blogg.se säger:

oj, caps

Carro säger:

hahah

Carro säger:

allså jag hör varenda ord av deras musik och varenda människa som sjunger med

Carro säger:

kul att jag ska up tididgt

Annie - annieds.blogg.se säger:

ja, jag hör det hit också

Carro säger:

irriterande

Carro säger:

det är onsdag! dom kunde ju kanske tänka på att sänka?

Annie - annieds.blogg.se säger:

livet är hårt mot dom hårda

Carro säger:

jag vill slå dom hårt

Annie - annieds.blogg.se säger:

lugn jänta mi

Carro säger:

jag får ont i huvet jag vill sova jag är trött

Carro säger:

haha

Carro säger:

synd att det inte är ljudisolerat eller nåt. enojing att man ska hållas vaken av andra liksom


 Stackars Carro!


Kommentarer
Postat av: carro

jaa! stackars mig!

Postat av: Elin

RACKARPIIIIIIIIL!!!

2007-11-30 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback