Jag överlevde!

Japp, det är sant! Jag överlevde en party-helg med Pernilla, puh! Så skoj att ha min lilla go-jänta här en helg, det ska vi göra om minsann! Anders är självklart bjuden han med! ;) Jag och han brukar ju vara som ler och långhalm ute på krogen! Hihi.

Idag tänkte jag när jag traskade iväg för att göra fältstudier, snälla mig själv, kan jag minnas hur trött jag är och hur jag mår nu så jag kan ha en vit helg! Jag misstänker dock att jag kommer ha glömt det... säkert redan på torsdag, damn!

Jag har beslutat mig för att skita i Åre i Januari i alla fall, Carro var ok med det men Jon blev nog lite putt. Själv är jag stolt över mig själv som insåg mina ekonomiska begränsningar...

Nu ska här snart sovas... snark! Kanske kommer Elin förbi strax oxh säger HEJ i alla fall, har ju knappt träffat min galna tjej på två veckor! Ah, mon dieu! (försöker med franska... hmm, Elin får väl rätta stavningen sen)


BTW, har upptäckt att det är festligt med parateser (ja, det är det) så jag tänkte att det ska bli min nya grej! (fräckt va?)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för en sjuhellsickes skojig helg darling!!
Man tror att vi överlevde med nöd och näppe =)
Åtminstonde så ser det så ut på mej. Blåslagen och jävlig.... Ett fetto uppsvält bakhuvud... WATER HEAD, here I come!!!! =)jojo,man är för i helvete inte klok på nån fläck! Jävla snubbelfot på fyllan.
ojojoj...många svordomar blir det. dags att gå och köpa sej ett ordförråd och en påse självmord kanske. Hälsa mr.soffa från mej...hörs och syns! Puss Puss //Pern

2007-11-27 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback