Kulturella Annie! =)

Som sagt så har jag varit på teater denna vecka, och inte nog med det! I helgen har jag dessutom hunnit gå på Bio och på Konsert! =)
Bion var den där filmen dom tokiga bröderna ha gjort... Heartbreak Kid? Skojskoj må jag säga! Många gånger skrattade jag rakt ut, vilket ät topp-betyg från mej!
Min lilla-syster, världens bästa "ungen" har ju varit här i helgen, därav bio-besök istället för krog-visit, haha!
Igår stövlade vi dessutom iväg på konsert! Miss Li spelade och som för"band" spelade The Tarantula Waltz och jag var imponerad! Otroligt bra pojk! Härligt gung i benen!
Nu har Ungen placerats på ett tåg och nu vankas mys-kväll med girlsen, liksom varje söndag! Varför ändra på något...?
Äh, jag slänger in några bilder!

                                         
           

             Mindre kulturellt... Utgång i Torsdags! Jag och Elin och sen carro som diggar!

                                                      
 Jag och ungen i kön till konsert! Marie visar stolt upp sin stämpel! Härligt när det inte är åldersgräns! =)

                                                     

     

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA...du va kulturell å jag va precis allt annat en kulturell!!
Men kul va det! Å ni har väl kul när ni får höra om mina bravader...=)
Pussen

2007-11-12 @ 03:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback