MAKT!

makt kraft, förmåga; det att kunna bestämma och styra; herravälde; mäktigt väsen

Idag var jag, Carro, Wanja och Jennie på Teater... Den handlade om makt, mäktigt va?! Gratis är gott, tänkte vi. Ibland har man fel. Det var då inte nån festlig teater, inget jag jublar över, inget jag lärt mej, inget jag myser över ikväll... Jag blev mest arg! Men det var nog meningen med hela skiten, well hell! Kulturell like få.

Torka nagellacks-sate, torka!

Puss


Ps. Jag har under de senaste två timmarna städat lite och ätit... inte en, utan sex stycken negerbollar! (det har ju alltid hetat så och ingen oviting jag känner tar då illa upp!) Jahopp, jävligt lönt att man tränade i morse... dumma dumma chokladsugmenshelvete! Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja skruttan!
Hoppas allt är bra med dej toka!
Ska ner på en hår visning nu på knaust...blir förhoppningsvis skoj. Tänkte ja måste berätta(om du undrar varför du inte hört nåt från mej,darling!)att Akita har gått bort. Min lilla bebis.... äh,orka inte berätta känner jag...ja är skitcho(stavas?) Shit! måste dra nu faan! Jaja,ville bara säga Loveya!!! Pussar /Din

2007-11-08 @ 17:28:10
Postat av: Pernilla

Såg att det blev nå fel...Det var Pern som skickade inlägget men det har du nog redan fattat=)

2007-11-08 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback