Ibland får man tokiga samtal...

...av sin mamma! (?)

Helt appråpå så undrar hon om jag har städat...
Jag: Eh... Ja, det har jag väl...
Mamman: Har du torkat av diskbänken...?
Jag: Eh... Ja, det har jag väl! Här är alltid städat!
Mamman: Ja, men nu hör jag ju att Carro är där, hon kanske ligger på ditt nystädade i nå gamm-trosor och gamm-strumpor... ?

Va, va, va? Vad är det å säga?! Ibland blir man fundersam...

Ja, just ja! har varitpå galejj i Göteborg i helgen... berättar om det imorgon, nu är Ful-Betty på TVn!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ungen

Ja, men jag lever med det VARJE dag !!!!

Fatta syrran !! ;)

Postat av: Anonym

SKlart att de va kul att se Caro, nästan roligare än att se dej syrran :D

2007-11-01 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback