Dagarna som gått...

Så! Har börjat praktiken igen, 3 dagar av skoj, skrik, trötthet och pluggångest... Orkar inte prata så mycket om det faktiskt, helt slut i hjärnan och kroppen! Kan liks inte riktigt somna nån gång på kvällarna, blir så matt!

Veckans 2 goda gärningar:

1. Tröstade en pojke som var otroligt skärrad efter att han cyklad omkull en näradödengammal man på en gångväg. Mannen mår ok, not to worry!Han var väldans skärrad han med men den biten skötte Carro galant! Hon har bra hand med gamlingar! "Bär benen dig...?" HAHA! Söt-Carro! En annan hade väl sagt nåt i stil med: "Kan du stå?" Carro vet bättre, bara att konstatera.
Pojken mår också bra vad jag har hört men han har dock lyckats göra samma sak igen, fast denna gången cyklade han på sin lillasyster... det är vad jag har hört från en säker källa,ögonvitte och allt! =)
 
2. Satte dit en person som backade in i en annan parkerad bil och flydde platsen! Jag spärrade min spionögon, tog registreringsnr. och lämnade en lapp på den stackars påbackade bilen. Eftersom jag lämnade namn och telefonnr. också fick jag ett samtal från en karl som var otroligt tacksam, trevlig och glad, trots märken på sin silvriga penisförlängare! JOJO! Jag kan va värsta snällisen ibland! =)

Sånt värmer mitt stenhjärta!

Imorgon åker jag till min söt-syrra i Helsingborg, weee! Ska bli värst skoj! Party med Ina och Helene i Köpenhamn på fredag, hoppla hoppla! Jag ska skratta som aldrig förr, längta!

Puss å kram, ses på stan!  (humor, ja)



Värsta söt-syrran! (en sån drink ska vi ta i helgen!)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gu nåde dig om du missar bussen...
Herre min va det blir kul att du kommer. Nu ska här bakas och förberedas.
Puss o kram plutten

2007-09-26 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback