Grekland i bilder!

   Självklart så beställdes det in vin på planet! Carros födelsedag och jag och Elin var inte bangen på att fira henne!

   Kväll nr. 1, innan allt tok började hända...

   Jag tatuerade självklart mina tjusiga tjejer!      

   Vi fick mumsiga jordgubbar av favorit-Henke i väntan på vår Strawberry daquri. (stavas?)    

  Efter en viss mängd drinkar kunde jag nästa tycka att Carro förvandlades till en seriefigur... Men det var nog bara en synvilla... eller?

   Två sekunder innan jag och Elin började med våra Michael Jackson-moves!

   Markus och Janne! Våra fantastiska grannar från Haparanda/Eurocity! HAHA!

   Våra favorit-paddlare! Yasin och Christian! Ta en Milko broschaaan! ;)

   Efter mycket om och men fick Carro och Elin till den perfekta toa-bilden! YES!

   Hasse och José! (vem är vem, undrar du... Jao, Hasse är i vit skjorta! hihi)


OBS OBS OBS!!!
Vill varna alla känsliga att nedan kommer en nästintill nakenbild på våra kära grannar, aka. Eurocity-boys!
   MUMS! Right...?

Oj, det var körigt att plåttra på med att lägga ut alla bilder, apu apu... Men avslutningsvis tänktejag göra som alla andra fräsiga bloggerskor och ha en tävling! Spännande va? Jag har dock ingen goodie-bag att dela ut, det blir endast äran att bli omnämd i min blogg sen... fett nice!

På med solglasögonen och svara på frågan:  Vilka ben tillhör Elin?
image70

Puss och adios!


Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHA jag antar att jag inte får vara med och tävla eftersom jag var där?!

Postat av: Too hot for you

Benen till vä gissar jag /Lindus Dahlindus

2007-09-12 @ 18:42:01
Postat av: jessica

benen till vänster: ELINS
benen i mitten: ANNIES
benen till höger: CARROS

2007-09-12 @ 22:38:56
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Pernilla Elfström

Tja skruttan!
Själklart måste man ju vara med & gissa när det vankas tävling och den stoooora äran....
jag gissar på att dom vänstra benen är Elins. Dina i mitten och till höger
Carros.
Puss på dej!!

2007-09-21 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback