Hej bloggen! Hej internet!

Hej Gävle!
Äntligen tillbaka!
Internet har nu varit installerat i ca... hmm, 3 minuter, sweet! Vanligt liv igen...
Jag skulle kunna bladdra på forever om allt jag inte skrivit härmen jag gör som såhär...
Tråkig sommar i Sundsvall,ändock skoj gatufest, sedan cityfest i Gävle, weeeiho! Sist men inte minst så kom jag hem i lördags efter en vecka av stenhårt party med Carro och Elin på Kos. APU APU I tell ya! Men hursomhelst så var jag faktiskt inte äldst på hela ön... vilket jag fasade...
Bilder kommer att dyka upp så fort jag fått dom av min jänta CARO.
Snart kommer Josse på besök så jag fundilerar lite på at sno ihop en muffinssmet.
Först och främst ska jag uppdatera mej lite i bloggvärlden och glo runt lite, vad har ni haft för er lixom?

Pussen och HEJ HEJ!    (ala Hasse och José... HA HA!)

Kommentarer
Postat av: carro

HEJ HEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback