Just idag är jag stark...

... näe, det är jag inte!
Jag och Elin fick nåt ryck igår och joinade Wanja för ett glas vin på Olearys... Ett glas blev flera och innan vi visste ordet av så satt vi i en taxi på väg mot Röda Baracken för party med teknologer! Hihi...
Det var ganska skoj där innan jag blev alldeles för överförfriskad, fick ett tips om ett bra träd och spenderade några äckliga minuter där... hua! Skulle bevisa för Elin att jag hade stabil balans genom att stå på ett ben... hmm, det gick väl sådär...

Hursomhelst så pallrade jag mej upp "i morse" och släpades ner på stan för lite lunch på Java. jagpiggnade till och shopping-humöret tog över! Det inhandlades 3 klänningar, strumpbyxor, kofta och presenter till en jänta! ;)

Nu ska jag viiiiiila ordentligt innan min tvätt-tid börjar och jag börjar gå lös och städar i lägenheten, ska bli skönt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback