Tårar i mängder!

Sicken jäkla film! Mother of mine... hade sett den men blev tvungen att göra det igen, filmanalys i skolan. Oh hell, vad tårarna rann den här gången också! Det var nästan lite löjligt! My rock Elin var inte mycket till stöd, hon grät som en liten tönt hon också... hualigen!

Lördagen var lajjbans vill jag lova, många kufar hinner man träffa på en och samma kväll. I mitt hus som vi gjorde en snabb återvisit till var överfullt med läskiga studenter på läsken, själv var jag intealls särskilt på blasken... hrm, lyckades endast tappa bort min hemnyckel som tyligen låg i min väska hela tiden... (upptäckte jag när jag tog fram en slant till garderoben...hmm, total förvirring)

Snart börjar Idol och sen är det säsongspremiär av Grey's Anatomy! Weeee! Elin sitter ju som sagt här och hänger redan och snart ska visst Carro och Isabell komma också, trevligt värre! Sicken tur att jag bakade muffins till en hel tomtearmé igår då. =)

Här följer ett exempel på en typisk kuf som inte bör gå fritt bland oss "vanliga".
Håll tillgodo!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback