Vardag!

Skönt med vanliga dagar!
Dagen började med en härlig promenad med Hanna, träningen ska man ju måsta ta tag i!
Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram liksom?

Sedan var det skola med en föreläsning som egentligen säkert hade kunnat vara lite intressant men motivationen var väl lite sådär... hatar att ha skola på eftermiddagar, man vill ju shoppa då!

Så efter skolan gick vi på stada och vips så var man 2000 spänn fattigare.. suck!
Men jag har inte värst mycke ångest över det, jag äger numera ett par tjusiga stövlar, högtalare, tavelhyllor och ytterligare en svart klänning! Weee! Lite annat kolijoks slank ner i shoppingbagen också, ops! ;)

Nu har Carro och Elin varit här och mumsat toast och kollat på Idol. Jag skulle vilja informera alla om att de faktiskt har egna hem fastän man inte kan tro det...hihi.

Imorgon vankas nog en liten utgång, mina fulla, fina, nyinhandlade taxfree och grekland-spritflaskor står och glor på mej ifrån sitt hörn i vitrinskåpet så... HEJ HEJ!

Fick ett skoj skämt på SMS idag:

"Vad är det för likhet mellan en tårta och en apelsin?"
"Eh...vad? Ingen aning liksom..."
"Båda börjar på B"
"Va? Näe, det gör som ju inte alls det!"
"Jo! B Å D A börjar visst på B!"

hahahahahahahahahahaaaaaaaa, Hasse = min nya Idol!

Pusspuss och ta en Milko broshaaaaan!

Kommentarer
Postat av: jessica

hej annie! du vet om att du är bjuden på mitt födelsedagskalas? vilken ära, i would say!

Postat av: carro

hahahaha varför är dom så festliga?

2007-09-06 @ 08:32:05
URL: http://carrohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback