Veckans dos av porr...

...fick jag igår! Hannas superöga upptäckte att en person i huset tvärs över gatan kollade på porr, hoppsan! Vi fnittrade ett litet tag åt det, ja, såsom de 14-åringar som bor i oss gör, och försökte se vad som egentligen pågick men mina ögon räckte inte riktigt till, inte ens med den mest avancerade kis-teknik, humpf! Efter 5 minuter blev även personen med kontrollen i handen less och började zappa... vårt kvällsnöje var över...

Ikväll ska jag jobba. Cash ska håvas in. Folk ska bli lurade. Jag är nog ändå mest lurad som jobbar en fredagkväll... men men, jag tänker inte klaga för jag har lyckets att bli ledig imorgon och Wanja har en sjuhelsikes födelsedagspartajj! =)
Rumpor kommer att skakas. Drickar kommer att drickas. Shots kommer att svepas. Hjärtan kommer att krossas.

Nej, nu blev jag alldeles för kissnödig, gåtta gåww!

Puss



Kissnödig!

Kommentarer
Postat av: jessica

ska du liksom kora vinnaren av din tävling snart eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback