Lördag!

Och jag har inga planer...

Vad gör man då? Alla mina homegirls har flytt fältet, och även Thomas. Kvar blev jag och Mange och han är hemma hos sig och powernapar...

Vin! Svaret på allt! Jag dricker vin i min ensamhet och lyssnar på grannens party. Mäklar'n som vi alla kallar honom hade fest igår, hela trapphuset var överfyllt med bratz... haha! Runt 10-snåret imorse var det också party upp hos honom igen. Hade dom en långdragen efterfest eller började dom tidigt igen undrar man ju... Nu är dom igång igen och sveper jag lite snabbt kanske jag samlar mod till mig att våldsgästa festen med enbart manliga bratz, vem vet?

image113


Ja, på det höjda ögonbrynet kan ni ju själv se att jag är lite less och sällskapssjuk!

Puss min vindruvor


Kommentarer
Postat av: Marina

Att vi inte va på samma place en kväll som denna...fyllt upp ett glas rött jag..
Säg nå vackert! ...SKÅL!!! ;-P

2008-04-05 @ 19:43:01
Postat av: Annie

tänk vad mycke lättare det hade varit då! ;)

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kollar runt lite i din blogg. ser riktigt gott ut med ett glas vitt :)

2008-05-04 @ 01:34:29
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback