Loppor?

Den senaste veckan har jag blivit biten av något tre gånger, inte en gång, utan tre! Jag vet inte vaddet kan vara... men det ser ut och kliar som ett myggbett, ajaj! Kanske loppor? Leva loppan.... nä, va tråkigt.

Hur som helst så fick jag det tredje bettet precis nu när jag bara myser i min ensamhet (trodde jag!) i soffan. Pannan tycke varelsen tydligen var ett bra ställe att ta sig en tugga på... AJ!

image94


Ha ha! Sicken smickrande vinkel för min panna ser jag nu, el gigantos el manos!

Puss mina loppor!


Kommentarer
Postat av: Elin

Otroligt charmig bild, panna eller ej!!
HAHA! Starkt att lägga ut den på bloggen!!
Puss

2008-02-28 @ 20:07:44
Postat av: Pernil

Tja stumpan!!!
Låter inte så himlans skoj kanske.... hoppas allt är super annars?! Iallafall, `lill-mama´ som jag kan va ibland =) tycker jag att det låter som vägg-löss, du vet!?! Har för mej att man typ ska dammsuga riktigt runt lister & springor å så, och sen vädra ur lägengheten en gång (för att ta dö på dom sista) Lycka till stumpan med dom små =) Puss&Kram!!!!!!

2008-02-29 @ 09:22:43
Postat av: Annie

Pernilla: Haha! Du är väl för söt! Jag tror tyvärr din teori faller eftersom jag fick första bettet på IKEA, andra på ett fik i stan och det tredje här hemma... några andra tankar? PUSS
Elin: Tack! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback