Som utlovat...

... kommer en uppdatering från helgen.

Som ni kunde läsa förut gick fredagen i bakishetens tecken, blä. Nån gång mot kvällningen i Let's dance tyckte dock Thomas å Mange att jag skulle haka på lite hemma-läskning. Jag sitter med carro, Isa å Elin i mjukisar, osminkad, sunkig och nysnaskäten... men va fan! Jag å Elin var inte svåra å det slutade med den kanske trevligaste kvällen på länge! Vi blev kvar hemma hos mig så vi kunde fortsätta vara sunkiga å fula (sweet!). Det spelades spel å buzz å sjöngs singstar. (Bör tilläggas att Thomas och mange är extremt skilld på det, haha!)

image88

Mange, Thomas och Elin!

Med "planerad" utgång på lördagen så var det bara att pallra sig ner mot stada och besöka vårt favvo-hak, Systemet. Elin hade hastigt insjuknat i äcklig förkylning så henne var inte att räkna med. Tur att man har en party-pingla som Carro around! =)
Efter en halvseg start så var man igång igen och för ovanlighetens skull skulle vi på förfest hos Thomas jobbarkompis, nice! Vi försökte trevande ta kontakt med de nya människorna (ovant) och ju mer läsk som slank ner desto lättare blev det! (myten är sann!)


Jag klickade direkt med denna underbara varelse Simon! (som förövrigt var bra mycket bättre på att sminka sig än nån av oss andra girls där... humpf!)

Jag och Thomas börjar bli sliriga i blicken å struliga i håret... (mest jag, ok)


Dans-kungen Thomas hittade en bänk att dansa på, varför så på golvet liksom? Framför ser ni värdinnan Ullis som rockar järnet!


Carro fann sig också hon en ny vän!


Att sjunga i en flaska ären klassiker!



Nä, nu mina vänner ska jag nog slappa... eller gå ut på en trask! Jag har förtjänat mig lite slapperi faktiskt etfersom jag pluggat hela dagen... Men å andra sidan bränner man inga kalorier av att läsa böcker, damn!


PUSS



Kommentarer
Postat av: carro

HAHA kunde jag vara snyggare?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback