He vill se int!

Jag har inte dött, eller legat i magsjuka, eller inte haft något att rapportera... däremot försvann mitt internet pga. Bredbolagets tabbe, fyyyy er! Och sen igår gick det minsann inte att komma in på blogg.se.... Kanske ett tecken? Not ment to blogg? Or vad?

Näe, hursom så var det holabaloo i lördags, hur skoj som helst! Vi var faktiskt inne hos Thomas och Hanna på kvällen och sen åkte ner mot Goya å skakade rumpan! Ingen 12än blev det den här gången heller...
Idag är det Torsdag och jag känner faktiskt inte för att läska?! Vad har hänt med den en gång så partylystna Annien? Jag kan inte sova och är konstant trött... kanske därför? Kanske kan det vara så att plånboken ekar och jag ska till Syster i Helsingborg nästa vecka? (längtalängtalängta!) I don't know...

Nu ska jag bädda sängen (stress i morse, trött tjej) å svinda om till nå sorts promenadkläder, wee!

Brinn fläsk, brinn!



(måtte jag aldrig!)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback