Ny vecka!

Efter en dubbelutgång denna helg... Ja just det ja, den här helgen man skulle ta det lugnt... så är det återigen en ny vecka! =)
Igår var man på inskrivningen till vår nya kurs med min gamla klass, aka. AU-klassen. Ska bli skoj att gå med dom igen fastän det känns lite bittersweet i och med att man precis klickade med min andra klass, typiskt!
Kursen verkar ju iaf måttligt flummig... för att inte nämna lärarna, jösses!

"Att vara vithet är också en norm..."

WTF?! Problem med att formulera sig eller gillade hon att hitta på egna ord? I don't know...
Får väl se om kursen är så flummig som man tror, litteraturlistan var ju trots allt en mil lång...
BLablabla, vad jag surrar!
Har varit och fikat med Josse och Carro nyss, skvaller, me like!
Tror att allt kaffe stigit mig åt huvudet så jag sätter punkt här innan jag skenar iväg totalt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Int beror d på kaffet int flicka, du är sån!!! Du vet ju om dom pratar med alldeles för svåra ord då ringer du mig så förklarar jag.... skönt och tryggt att veta va?! Bigsistafromanothermother kan serru, eller var det inte så, hm, nja, minns dåligt nu... *krampåre* Ha ha kramp Åre? ja just...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback