Skvaller skvaller...

Idag efter gymmet (japp, nu fick jag det sagt!) gick jag och Carro till Josse och Marina för en kaffetår (varför heter det tår?) och skvaller, skvaller, skvaller! Carro såg mest bortkommen ut eftersom det mesta av skvallret var från sundsvalls-trakterna men hon var ivrig och ställde följdfrågor och skötte sig exemplariskt! Hursomhelst... hur kom jag in på det här? Vet inte, men jag gillade det! =)

Nu glor jag runt lite på bloggar och vad ser man?! En supertjusig bild på mig själv! Den där
jäntan i Fagersta har då mycket märkliga saker för sig... haha! He må ja si!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tycker du ser enbart SÖT ut på den bilden gla i hågen och livfull :) kram!

Postat av: Emma

Korven!!! Först o främst, det är gammfolk som säger tår. Så om du ska säga tår, då får jag säga i lag. :) Sådäså!! såg du bruden med blygläppen på mina kort från Barca?? puss pussss Btw, planer i påsk?? Jag har en plan!

2008-01-16 @ 23:59:43
Postat av: Annie

Jessica: Tack! =) (pahahaa!)
Emma: I lag får man absolut säga, det gör ju jag med! Det kanske bara är att erkänna... vi är gammfolk! Jag jag såg blygläppstjejen... huuuuuua! Planer i påsk? Näe, inte vad jag vet! Man kanske får haka på din plan...? Om den är bra...? PUSS

2008-01-17 @ 09:45:54
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: Emma

Åre my love. Åre...:) U like??

2008-01-17 @ 10:46:37
Postat av: Annie

Emma: I knew it!

2008-01-17 @ 14:09:04
URL: http://annieds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback