Lite sen...

men ändå!

Maskeraden var helt klockren! Alla hade ansträngt sig i sinatjusiga outfita, lekar, mat åläsk slank ner fint! Mimmi Pigg snubblade dock ut från Goya innan 1 ändå. Har jag gått å blivit vettig på äldre dar? Kanske...?
Tack tjejer som fixade och donade och var helt FAB, kanoners!

På Lördagen var jag inte piggast i stan. 21.45 ryckte jag i alla fall upp mig, kastade på mig ett öga och infann mig hos Stefan kl 22.15 och gick ut igen. Läskarlevern är svag, jag vet. Skoj var det i alla fall, dans och inte en dyng-fylla, vilket resulterade i att jag inte ville ta livet av mig söndag morgon, nice change for once!

Nu har praktikveckan startat i alla fall... eh, ok, det har gått tre dagar av fem, jag är lite seg på att skriva. Kidsen är väl för söta! =)

Nu ska jag plugga! Och då menar jag inteskolplugg utan en massa andra saker jag ska läsa igenom och förbereda mig inför.... Gah! Det är imorgon! Jag är nervös... men jag är väl också ganska underbar?

PUSS fisungar!

Kommentarer
Postat av: Pern

Tja Raring!!!
Ja,det är klart...du är ganska underbar! =)
Och jag är ganska mätt(hihi) bjöd ut AndThen (alias Anders) på Bite Line...massa gott! Drog en texas hamburgare..men Anders skulle va värst och beställde en oxfilé...dyr i drift den jäveln!!!! =)
Men det va han väl värd(kanske). Heh!Hoppas allt är bra med dej... måste säga att du är slö på att skriva, t.o.m Åsa är flitigare än du!!? Hmm...vem är jag tt döma som inte ens har en blogg, tänker du nu =) Men det är därför jag inte vill ha nån. För då måste man va så jävla duktig å skriva nåt bra och helst nåt intressan HELA tiden...å det ska helst verka som att man har ett intressant liv! HAHA! Och det vet ju alla att jag inte har. Jaja..miss you a LOT Darlingen min! Puss,Puss,Puss på dej!! /Pernilla

2008-03-12 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback