Smärta!

Jag har ont! Överallt! Min rygg knastrar och min högra rumpskinka är pain, men jag säger som igår, lätt värt!

Idag har jag pluggat med gruppen. Mysigt, kul, effektivt och gott kaffe! Vi satt hemma hos mig, mest med plats och fick massa bra gjort! =) Sedan har jag pluggat lite inför redovisningen imorgon, hunnit stressa uppmig över den också, känns inte nödvändigt men va fan ska man göra?

Sen blev det middag med Thomas, kycklingsallad, värst smarrigt! Tror ni jag blev glad när jag såg att dom hade grillade kycklingfiléer på Ica då? Ni som känner mig vet att jag har lite svårt att äta kycklingen om jag barbariskt måste sitta och slita av skinnet, usch, fy fan, blä!

Nu ska jag vänta in Starter wife och besök av Hanna, jag har lovat henne popcorn och hennes vilja är min lag!

Vem kan säga nej till den här jäntan liksom?

image112

Puss mina poppiga corn!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh. POPCORN! Det ska jag göra nu. Tack för tipset. :D
Ha det fint!

Postat av: Påskharen

Hej påskiga Annut mupp, jag vill ha en påskig blogg med kärringar och godisägg.

2008-03-19 @ 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback