Vad hände?

Spritfesten blev verkligen en spritfest... jag gjorde en snöstjärna efter Carros instruktioner och vi dokumentärfilmade vår trask ner till krogen, en promenad som brukar ta 5 minuter (8-9 minuter i fyllan +klackar) tog tydligen 45 minuter... Ibland kallar dom mig blixten! ;)

På lördagen kom Mamma och Ungen på besök, mysigt! Just när dom ringde och jag inte hade klivit upp ur sängen än var det väl kanske inte toppenmysigt, men det fixade jag till lite kvickt med en kaffe på stada! PUH!


Elin, Carro och jag stog förunderhållningen!


Elin
(tv), aka "Smeds Per" som spelar dragspel
Jag (th) aka "Ola" som gnider sin fiol
Carro (mitten) aka "Karls Hulda" med sitt pyttelilla munspel och din nya röda kjol

Smacksmackpööööös


Kommentarer
Postat av: carro

JÖSSES!

Postat av: jessica

ni ser lagom nyktra ut, hahaha

2008-03-05 @ 14:02:07
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Lindus o Hasses största fan, Jojje!!!

Men hörrni har ni Hasse Andersson på era förfester, vilken tribute till Skåne. Jag e stolt alltså, speciellt för dig syster som gnider fiol. Det är minsann inte lätt som en plätt.

Mer Bloggande har jag sagt! Puss

2008-03-05 @ 16:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback