Körigt var ordet!

Helt insane! Det är mitt schema nu...
Men istället för att uppdatera er om allt som har hänt så tänkte jag bara skriva lite om nuet.

Valborg var skojskoj!
Efter lite jobb (såklart) så traskade man hemöver för lite städning och snabb-piff!
Sedan kom Carro, Fredrik, Marcus, Olof och Sara hit för lite grillning och läskning (döeh?).
Grillningen var lite i det kallast laget men funkade. ;)
Sedan fortsatte galejjet hos mig med läsk och speleri. Jag och Fredrik vann inte, men vi förlorade väl inte heller...?
Kåren var sedan stopp nr.2 och även kvällens enda anhalt. Där var det livat med folk och det var liv i våra lådor också, gjorde bara bort mig lite så man får väl tycka att det var en enormt lyckad kväll! =)
Igår mådde jag dock inte som en hoppande loppa men det verkade nästan vara värre för Carro så även då känner man sig ju måttligt lyckad! Hihi...

Nu ska jag återgå till att chilla i min villa, jag har jobbat även idag så man är sliten.
Kanske ett glas dagens? Ja visst!

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag blev glad av detta initiativet!

?Ingen ska lyssna på något som vi inte har producerat och hört först
/ Mvh ? Musikindustrin? - www.magnacartacartel.com

Ta för dig! Bra gratis musik!

// Karin

2008-05-11 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback