Sista dagen!

Idag är sista dagen jag är en ungdom... imorgon fyller jag 24, ack och ve. Nej då, det ska nog gå fint, känner inga krämpor just... kommer väl imorgon.
I helgen var jag i alla fall i Sundsvall och blev lite firad. En myskväll med Emma och Hanna med bubbel på fredagen, sen shopping med mamma och ungen på lördag, sen fika och mys några timmar hos Paps. Sedan blev det TV-kväll hos Mamsmed loppan. Stjärnor på is var faktiskt ganske skoj att se måste jag erkänna. På söndagen hann jag återigen med lite shopping, 2 par jeans, äntligen! Sen hade vi mitt kalas med massa mat och paket. Jag är INTE för gammal för att få paket! =)
Massa bra paket fick jag, wee!
-Underställ
-Regnställ
-Mascara
-Pengar
-Våffeljärn och våffelmix
-Sällskapsspel
TACK!

Idag när jag och carro gick hem från skolan stannade en bil och en man frågade:
Har ni sett en svan som ska vara på den här vägen?
Say what?! EN SVAAAAN?!
Det hade vi inte, jag är ganske glad för det, tycker dom är läskiga... huuu

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback