TACK!

Jag har världens bästa vänner! Tack så jättemycket för supermysig kväll!
Idag har jag alltså fyllt år... eller det är förresten fortfarande MIN dag!
Vi har haft kalasmys hos mig nu, tårta, muffins, kaffe och saft bjöd jag på, riktigt kalas vill säga!
Massa sms och gratulationer via facebook har trillat in också, tacktacktack!
Vem kunde ana att jag har så många fina vänner? Jag är väldigt kär i er allihopa just nu =)

Paket har jag fått också, 2 presentkort på Studio Q så jag kan traska dit och få vilken behandlig jag vill, funderar på brasiliansk vaxning, vad tror ni? Nån som testat? Dör man av smärta? Blir det bra? Får man dricka vin innan man gör det? Ett trevåningskakfat fyllt med piffiga muffins fick jag också, yes! Sedan har jag även fått en dörrskylt med texten Gått till krogen   ME LIKE! =)
Sedan fick jag även två presenter av min vän GUD, nämligen en finne mitt på näsan och mens, tack GUD!

Nu ska jag mysa med mig själv i soffan i vetskapen om att jag är lyckligast i världen! Idag är MIN dag!
På våningen ovan har dom fest, jag gissar till min ära... Jag uppskattar starkt då de öppnar dörren och en tjej utbrister i ett YYyyyyeeeeiiihooooo!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ungen

hahaha, "gått till krogen" passar väll skitbra? haha.

2008-10-08 @ 22:50:26
Postat av: carro

jag mötte en hel drös med mäklare/ekonomer när jag störtade ut ur porten till tåget. tänkte nästan bjuda upp dom till dig, men tänkte att dom var nog lite väl många. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback