Mysigt!

Ikväll var jag hembjuden till Anna-Lena som jag jobbar med. Blåbärspaj och vanlijsås och jag tappade ett blåbär på duken, typiskt! Det var i alla fall supermysigt! Skoj att jag gillar mina arbetskollegor! =)
Har kommit fram till att hon verkar vara mitt Åsa-substitut, lite samma stil. Lita samma prat liksom, man kan prata jobb och man kan surra allmänt strunt, hel-härligt!
Nu menar jag inte att Anna-Lena är en reserv eller att Åsa är ersatt... dom är liksom bäst båda två på sitt sätt och lite lika i sättet, me like!
Sen för 5 minuter sen blev jag kär också, det är alltid härligt! Han heter visst Johan Gren och jobbar för TV4-nyheterna GävleDalarna. Hello sweetie! Lätt värt att kolla på lokalnyheterna nu, tackar!
Nu ska jag knoppa i säng så jag orkar plugga imorgon, idag gick det ju inte så bra...
Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

gott med blåbärs paj! :)

Postat av: Åsa

Vad är det jag läser ??????????????????????????? Finnes det en till av MIG ??? Ska världen hurra eller gråta en skvätt ? När ska vi träffas, jag och denna underbara varelse ??? Trodde inte det fanns fler som har en guddomlig känsla för humor, total tomhet i skallen, som alltid beskylls av amningsskada.... Vacker, ödmjuk, känslig (ja, under fötterna) och rik, totalt fulladdad av allt ! Imponerad.... det är alltså två av oss därute.... lite läskigt!!! Älskade siss, visste ju inte heller om att du startat upp och knatat bokstäver här igen. Äntligen nåt mer att läsa på mina hemma dagar som inte liknar min bloggvärld, blöjbyte, bajs och mammafika ;)

2008-10-09 @ 13:07:23
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den där mumsbiten Johan Gren skulle man vilja sätta tänderna i...eller vänta...det har jag ju redan gjort!

2008-11-25 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback