Mystiska samtalet del 2.

Jo, denna mystiske man ringde mig återigen igår. Jag lyckas uppfatta att han är lite sluddrig på rösten, alkohol misstänks och han har en brytning. Jag lägger till slut på när jag inte får reda på vem det är. Sedan följer sms av den allra mystiskaste form.

Jag: Vem är du?!

?: Jag vill lära känna dig

Jag: Har jag träffat dig?

?: Jag har sett  dig på slick så jag tog reda på ditt nummer vill du inte attjag ska skicka mer sms så säg till

Jag: Hur gjorde du det?! Jag tror att du är en liten lurare. BS

?: Spelaringen roll jag bor inte ens i gävle tror du mig inte så är det upp till dig

Jag: Jag tror dig om du förklarar dig bättre. Sett mig på slick? Fått nr av vem? Måste ju vara nån jag känner...? Och du bor inte i gävle? Logiken säger att det är nån som vill jävlasmedmig, kul.

?: Ja.g lovar att jag inte driver MEG DIG

Jag: Det förklarar ju allt!

?: Ne skit samma

?: Jag trodde du va trevligare

Jag: Jag är trevlig. Men jag är nog trevligare när jag vet vem jag pratar/messar med... Skulle ju underlätta om jag visste vem du fått numret av.

?: Men grejen är att jag inte får säga vem jag har fått ditt numer av men skit samma men saken är att du känner mig inte

Jag: Hmm, ok. Nu ska jag sova och jag antar att du ska ut så ha så skoj mystiska människa! =) 

?: Tack du får ha det skit bra sötis ta hand om dig sov gott


Sådärja! Nu har jag redogjort för allt som har skrivits, alla stavningar och mellanslag etc. är precis som ovan. Nu är det upp till er att hjälpa mig! Vem är karln?! Han går under namnet Rikard... även när han svarar telefon, det vet jag pga. den fina funktionen #31#

HELP! (ps. jag tror dock fortfarande att det är nån som driver med mig, men vem?och varför så länge?!)
Puss

Btw. Nu har jag bakat, varit på prommis och nu ska jag kocka ihop mat med Carro och Isa. Omni har tur så kanske jag lägger ut vårt heta träningsprogram samt våra mål får att bli pinnsmala senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback