TGIS!

Idag är det lördag och min förkylning stör mig inte så mycket längre. =) Den stör mest andra i och med min hosta, mitt slemmeri och mina snorsnyftningar, men men, what to do?
Jag har varit och jobbat några timmar idag, det var skoj, det var ja, le boss och le vice boss, så det var skoj! Sååå skönt med bra bosses och kollegor, lätt värt att jobba då.

Ikväll så är det kalas, dubbelkalas för Carro och Jenny, my girls! Eftersom en av dom (den yngre) har lätt åldersnoja så tänkte jag inte röja deras ålder men jag kan ge er en quiz!

Le Quiz:
C + J = 57 år!
När person C var 5 år fick person J börja övningsköra... (OBS! Den tidens övningskörningsålder). Person Js övningskörningsålder + Cs dåvarande ålder - 1 år är Cs ålder idag!
AHA! Sug på den ni! =)


Men vad ska man ha på sig då? Jag hade ju hoppats på att klänningen jag beställt från Pinkys webshop skulle ha kommit, men icke.

Nu ska här inhaleras yoghurt, mums!




Ps. Ikväll kommer Josse, wee! Ds.


Kommentarer
Postat av: carro

haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback