Typiskt!

Ni vet det där jag sa om att jag aldrig skulle dricka igen? Tur att jag själv insåg att det var en lögn... jag har nämligen tagit ett glas rosé med Thomas och han har lyckats övertala (svårt?) mig att gå på Kåren ikväll och jag har i min tur lyckats övertala (svårt?) Carro och Isa så de ska med!
En så övertaggad Thomas är svår att motstå, särskilt när målet är att gå till Kåren dit Thompa aldrig går... Själv är jag inte heller en Kåren-tjej men det brukar vara rätt skoj när det är nån särskild happening där.
Så, jag ska alltså fortsätta i läskens tecken och gå hem till Thomas (och Hanna, fast hon är borta ikväll) och dricka lite med lite boys! (och mina girls såklart! Varför fick jag med dom egentligen? Det hade kunnat vara jag och 3 karlar, haha!)



Puss

Kommentarer
Postat av: Veralena

Kul att du kommit igång med bloggandet igen. Så man kan hålla sig lite update om vad som sker i ditt liv. Hoppas allt e gött. Puss & Kram

2008-09-10 @ 22:45:13
Postat av: Nickelkickel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback