I'm a smart girl!

Vill bara skryta lite i sann Blondinbella-anda!
Förra terminens tre kurser, A, A och ett B! Och för er som inte är så insatta vill jag bara säga att det är sjukt bra, jag är sjukt smart och jag borde få ett stipendium för att jag är jag och det är helt jävla great!

Läraren vi har nu är toppen tycker jag, han gillar att dra roliga historier, me like!

Sen är jag ju kär också och ikväll ska jag ut och käka med jobbet, weee! Idag känns livet ganska gött!

Puss

Ps. hoppas mitt skryt-inlägg stack i någons ögon ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte i mina.... jag vet ju att du e bäst! puss

2009-02-07 @ 15:03:52
Postat av: Anonym

det betyder att man inte ska söka jobb på samma ställe som dig när vi tar examen alltså? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback