Lite smårund och mullig tisdag

Idag är det min systers bästa högtidsdag, så Grattis Lindus!
Idag får du lagligt mumsa i dig semlor i drivor!
Jag är inte så förtjust i semlor, bara mammas, de är inte torra och mandelmassan är inte så koncentrerad... köpesemlor suger!

Hursomhelst, jag är i alla fall väldans förtjust i min syster. Särskilt förra veckan då hon tvingade mig att gråta genom att skicka hem bokningspapper till MADONNA! Hon bjuppar mig och lillasyster på konsert på Ullevi! I LOVE HER! (Lindus alltså) Därför grät jag... + att hon hade skickat med ett kort i en fotaram som hade gått sönder vilket resulterade i en hel del glas-splitter i min hand... men lätt värt! SÄNGKS!

Grattis även Vickan och Danne, ni är söta och jag antar att ni kunde offra fettisdagen och istället ha det som officiel förlovningsdag... ni två sitter nog inte å mumsar i er semlor ändå, får inte såna vibbar av dom liksom.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Semlan arne

hej det är Lindus här!!! Jag fick inte en endaste semla i tisdags, jag hade ingen lust, nästan så illa var det... Men det ska nog bli här i helgen hoppas jag =)

Ovanligt att inte få trycka semla på självaste fettisdagen,

One minute on your lips. ja resten kan du hohoho

Puss

2009-02-26 @ 16:52:22
Postat av: Semlan arne

hej det är Lindus här!!! Jag fick inte en endaste semla i tisdags, jag hade ingen lust, nästan så illa var det... Men det ska nog bli här i helgen hoppas jag =)

Ovanligt att inte få trycka semla på självaste fettisdagen,

One minute on your lips. ja resten kan du hohoho

Puss

2009-02-26 @ 16:57:22
Postat av: Körsbär

Vad händer annie? varför do icke skriva?

Postat av: Hanna

Annie Dahlin! Vad har hänt? man kan ha kille OCH blogg. man måste inte välja..... snyft... älskar du oss inte längre... saknar dina rappa kommentarer och kloka ord...

2009-03-16 @ 22:26:04
URL: http://hannaschroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback