2009

Nytt år, nya busstreck!
Jag har varit i lalla-land ett tag nu, vilket har inneburit mys-mysigt julfirande hos Papsen, Juldags-fun med mina girls. Värst skoj var det med massa smarrig o-julig mat, bubbel och danseri/svireri på gamm-Oscar. Sedan spenderades några dagar av hälsapåfolk-hysteri. Jag hann som vanligt inte med alla... Hade halvt panikångest när man ska hinna med allt hjärtat vill men dygnet har för få timmar och man är inte särskilt snabb med julmat och 15 liter kaffe i kroppen. jag får ta er nästa gång helt enkelt, sorry...
Sedan bar det av tillbaka till Gävle, packningen var stor, tåget var trångt...
Nyår firades i, hör och häpna, Falun! Väldigt trevlig tillställning med god mat, skoj spel och trevligt sällskap.
Och då...nu till anledningen, den stora anledningen, till att min blogg blivit bortprioriterad är helt enkelt att jag hittat mig ett värmeelement som jag vant mig vid så jag måste konstant vara nära detta element för att inte frysa så fasligt! Nu är jag dock en mycket stark och o-tofflad människa så jag sitter här utan mitt element och känner värmen från datorn istället, helt ok... lite tyst, tråkigt och ensamt men jag är ju världens tuffaste faktiskt!
Igår drack jag vin, det ska jag göra imorgon med för jag gillart'!
Puss puss my lovers


En sorts element...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback