Grannar

Idag är mina grannar riktiga busungar!
Jag har väl aldrig hört någon love-making förut men idag, jösses! dunkadunkadunkadunkasmåttstöndunkdunkdunkstöndunkdunkdunk (tänk detta i supersnabb kanin-fart)
Sen kontrar granne nr.2 med att borra för kung och fosterland. Kanske blev denne människa trött på gökeriet...? Men i den takt dom höll torde det inte ha varat så länge ;)
Nu funderar jag på att knacka på hos min borrande granne och upplysa denne om att det krävs en slagborr för dessa väggar, lägg ner borrandet, idiot!
Ni som gökar, göka på bara...man kan ju liksom inte bli arg på sånt, visst?
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA heelt rätt Annie! :)

Postat av: Åsa

Nämen kom tillbaka när du hört det i 5månader, 03.45 på tisdag natt, varje morgon 05.40 och sen även vid lunch ca 11.05 och givetvis varje kväll vid 22.40. Lägg in extra nattpass när helgen vankas... då min vän, kommer du jubla när grannen börjar borra, I´ll tell ya!! ;D Saknar dig, men icke min fd jökande screemer-granne!

2009-01-07 @ 15:59:13
Postat av: Åsa

Nämen kom tillbaka när du hört det i 5månader, 03.45 på tisdag natt, varje morgon 05.40 och sen även vid lunch ca 11.05 och givetvis varje kväll vid 22.40. Lägg in extra nattpass när helgen vankas... då min vän, kommer du jubla när grannen börjar borra, I´ll tell ya!! ;D Saknar dig, men icke min fd jökande screemer-granne!

2009-01-07 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback