Helgen

Min bästa mams och lillasyster har varit här i helgen.På schemat stod begravinng... inte så skoj men när det väl var över var det ju rätt mysigt att fika lite med släktingar man aldrig träffar och hinna krama å klämma på dom lite.
Min lillasyster är 16, snart 17. Det blev extra tydligt när jag och mams fick för oss att stövla in på Bishop för en liten Irish Coffee, med Marie i släptåg och en klocka som pekade på 22.24 var det omöjligt. Barn får bara vara med till 22.00, HA haha! BARN!

Så... hur har jag då lindrat min läskartarm? Inte alls I tell ya! Nu är jag sugen på party! På onsdag är det kåren, på torsdag vill Wanja ha girlsnight med efterföljande utgång på Quiz-night på HeartBreak, min plånbok vill vara hemma och sticka en kofta. GAH!
Om jag känner mig själv och min läskarkropp rätt så ska jag nog hitta en lösning, hihi... CAAAAAARRRROOOOOO! ;)

På fredag får jag pengar, då fyller mitt element år, gammal som gatan. Då ska man kanske sexa till sig lite å ge elementet en show...? Haha, näe, men en tårta kanske? Det är ju sexigt nog! Sen har elementet lovat att vi ska bli fulla! =) He can rub me the right way! 
Nu ska jag fortsätta klättra på väggarna och räkna ner dagar, timmar, minuter och sekunder tills cashen kommer. 

PUSS
Ps. Jag gillar inte att vara pank när man är läskarsugen... Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa Elementet grattis då! Miss Y! ;) hehe

2009-01-20 @ 13:56:35
Postat av: Jossan

fan vad det ska läskas så fort pengarna kommer in på kontot!

Postat av: Johan Gren

Tack för dom berömmet för ett halvår sedan:)

2009-01-23 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback