Till Hanna

Ja, detta inlägg tillägnar jag dig. Mest för att jag tycker synd om dig som går in på min blogg varje dag då jag skriver nå fjantigt en gång i månaden... Så, du ville veta vad jag gör om dagarna, nu ska du få höra gojänta!

06.50 Vaknade om dock mycket ovilligt
07.30 Personalmöte
10.40 Joggade (yep, true story! min kondis är obefintlig!)
12.00 Utslagen, kollade på Rosa Pantern 2
14.30 Handlade på nya Willys som jag upptäckte när jag joggade

Sedan dess har jag inte gjort mycket, jo, diskat, städat lite, plockat upp min packning från helgen.

18.53 Göra Chiliburgare

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äntligen!!!

Som jag har väntat min vän.

Nu kan jag sitta här tryggt i soffan och veta att din dag varit bra och att du faktiskt gjort vettiga saker. Känner mig mycket tillfredsställd!

Puss fina du!

Postat av: Hanna

Snopen...

Blev det inge mer?

Tår rinner ner längs kinden...

Puss

2009-06-22 @ 23:40:10
URL: http://hannaschroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback